Uppdatering

Hejsan!!

Nu va det ett tag sen, det är något hela tiden ;)

Tomten va vi ute på förra helgen o elda upp allt ris som va kvar,
det blev en stooor brasa... Grannarna blev lite rädda på kvällen efter
vi åkt hem trots vi släckt allt så vår tomt fick besök av brandbilen ;(
Det glödde ju lite kunde ju ha eldat upp hela Evalund (eller inte)

Sen har det inte hänt så mycket mer därute nu är det bara lite schacktning
som ska göras innan vintervilan,
 bygget börjar väl i feb/mars inflyttning efter sommaren.

Dagis går jätte bra för Paulina hon är så tuff, eller hon har blivit tuffare ;)
Henne sätter man sig inte på.
Emilio tycker det är så kul att lillasyster börjat de är så gulliga mot varandra,
P går o frågar hela tiden efter Mimi så kommer han o kramar henne och säger
jag är här gå o lek nu :)

I morgon börjar jobbet =( känns inget vidare börjar få lite ångest men men
man måste ju tillbaka nån gång, det är väl inte jobbet i sig som är tråkigt utan
tiderna, träffar inte familjen så mycket...

I helgen va vi hos mamma och tog det lugnt, tänkte vi men det blev det inte så
mycket med, P va så tråkigt gnällde hela tiden o grät sov jätte jätte dåligt
vakna flera gånger i timmen o grät så vi åkte hem tidigt väckte hela huset 6.30 med
tjut stackare...
vi tog IKEA på väg hem, alltid hittar man något...

I natt va det likadant hemma, jag är så trött o hela dagen gnäll =(
Och jag som va tvungen o städa efter målarna o göra iordning för mäklaren
men det gick bra.
Lägenheten kommer ut nästa tis, ska bli spännande.

NU ska jag plocka fram jobbar kläderna som ligger någonstanns till i morgon hoppas
jag kan ha dom.

Ha det så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0