Åhhhh

Åhh jag har en sån busig liten tös!!!

Hon gör så mycket bus hela tiden den här veckan har hon kastat nappen i toa,
nappflaskan i toa, mina hudkrämer i toa, målat väggen med toaborsten.
Stoppat fingrarna i kontakten som gjorde ont, hitta henne m batterier i munnen.
Sen tvätta hon emilios nya vantar i skurhinken som va väldigt smutsig.
Åhhhh hon är överallt hinner inte med någonting.

Men i morgon börjar hon dagis :/
Känns både bra o dåligt, skönt att göra något annat men känns tråkigt att
inte träffa mina barn lika mycket varje dag :(
men det blir väl roligt för både Emilio o Paulina o slippa mig en stund om dagen
och leka o ha kul med andra barn.

Så snart börjar jag o jobba 3 veckor kvar buuh :(

hörs snart igen


Kommentarer
Postat av: Jessica & Alva!

Ska du tillbaka till bauhaus?? Låter som en riktig busunge!!

2009-10-11 @ 19:52:14
Postat av: madde

Japp tillbaka dit :(

javisst hon är ett riktigt busfrö, Emilio va så snäll när han va liten ;)

2009-10-12 @ 07:43:32
URL: http://emiliopaulinasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0