Shopping

Hej!

Igår fick jag en kväll alldeles själv på stan för att shoppa :)
Så snäll min make.
Jag hitta 2 par stövlar till mig själv :) varma o sköna endast 500 för båda :)
sen va jag på jakt efter mössa o vantar till paulina, det va lättare
sagt än gjort. Finns bara bomull eller såna man knyter det vill hon inte ha.
Fick bli HM vita stickade,  få se hur länge de är vita ;)
Sen fick hon en fleece/windstopper från P.O.P dyr men bra.
 hon blev så söt i dag med nya mössan o jackan.


Emilio har med fått lite nytt. Jacka mössa o vantar.
Varför är det så kul o shoppa??

Jag ska ta mig tid o börja lite med stallet igen, ta hand om världens finaste
Eniora hon ska få fölis i vår/sommar igen ;)

dagis går jätte bra, hon är tuff o orädd. hon tar för sig helt motsats till Emilio.
Så det blir inga problem där tror jag inte. Men det har bara gått 2 dagar så vi får se.

Idag ska jag till doktorn har äntligen fått tid hos en privat, så jag kan få svar....

Tråkigt:
Wissams pappa är jätte dålig, stackare. Cellgiftsbehandlingen börjar nästa vecka.
Hoppas hoppas att det blir bättre snart :(

Roligt:
Wissams bror m familj ska flytta hit från sthlm, han ska bli delägare i firman
så skönt för wissam. kanske blir semester nästa år då ;)

Jag åker till mamma i helgen o ska ha semester, W jobbar natt både fre o lör så jag
passar på att åka så han får sova på dagarna.

ha det så bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0